četrtek, 31. januar 2008

Djogani I Mile Kitic 2007 - Cetiri Strane Sveta


(više tekstova na www.balkan.in)

E pa, nema vise Cile, Mile
stig’o Mile, Kitić Mile
kazi Mile, Mile brate
neka čuju, neka shvate, brate!

Srce je moje na Balkanu

A kakve su im gore žene
imali mesta tu za mene
da l’ imam makar šansu
za jednu malu tu romansu ja?

Ma nemoj brate, na tu stranu

Tražiću te preko ambasade,
baš me briga da li takve stvari rade
hoću vizu hitno idem tebi
koja žena kada voli ne bi!

Ni Šveđanke, ni Nemice
ti nisu ni do kolena
da s’ njima pređem granice
ma nema šanse voljena!

Ni Francuska, ni Švajcarska
nisu tvoja sudbina,
zove duša balkanska
nema šanse voljena!

Refren
Čet’ri strane sveta putujem Evropom
al’ nigde mi nije kao kad sam s tobom,
milioni ljudi ne zna im se broja
al’ samo se jedna, zove ljubav moja!

Trazicu te preko ambasade
bas me briga da li takve stvari rade
hocu vizu hitno idem tebi
koja zena kada voli ne bi!

Ni Švedjanke, ni Nemice
ti nisu ni do kolena
da s’ njima predjem granice
ma nema sanse voljena!

Ni Francuska, ni Svajcarska
nisu tvoja sudbina
zove dusa balkanska
nema sanse voljena

Refren


(više tekstova na www.balkan.in)


Ni komentarjev: